Min kirke

13.05.13

Jeg går i Agapekirka, og det er jeg glad for! Det er en stor glede å omgås så mange hyggelige mennesker som virkelig bryr seg. Jeg blir inspirert til å bry meg om andre og tenke ut av min egen lille boks. Menneskene i Agape lever ut en kjærlighet som ligner på den agapekjærligheten som bare Gud fullt ut kan elske med – en ubetinget kjærlighet som elsker på tross av. 

Det er ikke lenge siden jeg var fersk nykommer i Agapekirka, og jeg kan virkelig anbefale den opplevelsen det er å bli ønsket velkommen som om jeg kommer hjem… til en veldig stor familie. Selv om jeg kom til en ny by, ny jobb, nye mennesker, nytt hus og alt var nytt, så gikk det fort å få et trygt og positivt nettverk etter å ha begynt i Agape. Ved å være med å tjene i et team på søndagene fikk jeg fort kirkas visjon på hjertet og det er inspirerende og lærerikt å stå sammen med ivrige medarbeidere i Guds rike.

Det å bidra i et arbeid som jobber for et høyere mål og noe som er langt større enn å være tilfreds selv, det gir mening! Det gjør meg optimistisk og livsglad.

Bilde

Legg igjen en kommentar

